Sandra på besök! :D <3

idag så har jag vart med Sandra.
Vi har vart i nacka och köpt presenter till min broder och min moder.
Sen åkte vi in till sickla för att se Svensson Svensson. Den var jätte rolig! kändes som att de bara var jag som satt och skratta skit högt... de var lite pinsamt :S
sen åkte vi till gurra och träffade henke en liten snabbis^^
sen när vi kom till hemmesta så kom jag på att bussen först skulle gå kvart över 8 och kl var bara 20 över 7 :/ så vi tog en Saltarö buss och gick av vid infarten till Saltarö.
När vi klev av bussen så märkte vi att det var skit mörkt ute :O så vi tände lyset på mobilen och började gå hem.
på vägen hem var vi rädd men vi var coola :D
vi gick in i ett trasigt övergivet hus, de var läskigt! vi har film på de som kanske kommer ut sen på bloggen!
men nu så ska jag inte blogga mer utan ska vara lite mer social mot Sandra!
så puss och kram så länge <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0