saknar dig mor...

Känns som de var igår jag såg ditt ansikte
Du sa hur stolt du var över mig, men jag gick min väg
Om jag bara visste vad jag vet idag

Jag skulle hålla dig i mina armar
Jag skulle ta bort smärtan
Tack för allt du gjort
Förlåter alla dina misstag
Det finna inget jag inte skulle göra
För att höra din röst igen
Ibland vill jag ringa dig, men jag vet att du inte kommer att vara där

Jag är ledsen för att jag skyllde allt på dig, för allt jag bara inte kunde göra
Och jag skadar mig själv genom att skada dig
Vissa dagar känner jag mig sönder på insidan, men jag kommer inte att erkänna
Ibland vill jag bara gömma mig, för de är dig jag saknar
du vet att det är svårt att säga adjö, när de gäller det här

Kan du berätta att jag hade fel?
Vill du hjälpa mig att förstå?
Tittar du ner på mig?
Är du stolt över vem jag är?
Det finns inget jag inte skulle göra
För att bara ha en till chans
För att se dig i dina ögon, och se dig blicka tillbaka

Jag är ledsen för att jag skyllde allt på dig, för allt jag bara inte kunde göra
Och sårat mig själv
Om jag bara hade en dag till skulle jag berätta
Hur mycket jag saknar dig sen du vart borta

Oh, det är farligt
Det är så över gränsen för att försöka vända tillbaka tiden

Jag är ledsen för att jag skyllde allt på dig, för allt jag bara inte kunde göra
Och såra mig själv

Genom att skada dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0